onsdag, januari 03, 2007

The way we walk

Idag gick jag och Lia och Anna hand i hand i hand runt runt i mina nya hoods och vi åt på ett café där Lia jobbade förut och allt va mys och jag kände att FUCK snubbar, jag behöver inga snubbar, jag har finaste tjejerna. Vi va inne på Mixage och jag prövade allt med platå, Lia allt med spetsig tå och Anna alla sjukhusskor, och jag fick med mig ett par pjucks jag rekade innan rean, jag kände på mig att jag skulle få dem mycket billigare typ nu, typ 400 spänn, typ FINT!

6 kommentarer:

Anonym sa...

trodde aldrig jag skulle va avis på ett par av dina skor, men nu ja, fans skit, så är jag avis riktigt , på riktigt avis...fina fina skorna

ania sa...

sjukhusskor? tell me more!
åh, jag är pepp på att spana in din nya lya :D

Anonym sa...

otroligt heta stövlar!! mocklis ;)

Anonym sa...

tål de regn?

Anonym sa...

gu va fina!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.