lördag, januari 13, 2007

"My attitude is bitchy 'cause my period is heavy"

Har alla mens nu eller? Nån slags universell synkning. Coolt.

Jag är less på allt, är bakis idag och även fast det var finfint att stå med bara armar på Easts uteservering medan det snöstormade utanför så blev kvällen inte som jag hade tänkt mig och idag är jag således less på allt. Fick ett fint sms av han som är en kompis kompis som jag spanat in - precis när det var som ledsamast skrev han "hold on little girl" och då log jag och ja, det räddade typ min dag.

Roligast just nu är min MMS-romans med en het göteborgare som jag hittade på Myspace (såklart). Vi MMS:ar våra liv till varandra; idag har jag fått en hårtork, en tant, marsipanfigurer, ett barn och en bergochdalbana.

Thomas är finast.

Jag har min hood med skor på varje dag.

Jag är less, sa jag det?

Inga kommentarer: