tisdag, januari 23, 2007

Baby can say no mister no

Den där obehagliga extrema trötthetskänslan som gör att man är illamående i hela kroppen vägrar släppa. Jag sov lite för att jag hostade mycket och sen tänkte jag att skit i sovat, och så ringde jag min MMSlover och vi pratade fram till halv fem och sen sju gick jag upp, men jag tror aldrig riktigt jag hann somna. Det svider i ögonen och varje sekund domnar jag bort och rycks tillbaka. Andas är tungt tungt.

Jag var rolig idag också, det händer inte ofta.

Jag: "Jag är så jävla trött, har sovit typ 2 timmar inatt"
Jessica: "Du ska inte va ute och ränna hela nätterna"
Jag: "Jag har inte varit ute och runnit"



Vet ni, jag mår rätt bra nu, jag gillar typ mitt liv nu och så, jag är typ glad.


Igår shoppade jag 4 klänningar på Gina Tricot. Jag är white trash baby.

5 kommentarer:

Anonym sa...

va bra att du mår bra. den där känslan du beskriver..den är skön

Anonym sa...

Vad skönt att du mår bra tjejen! You happy= me happy!

Anonym sa...

så jävla fint halsband.

Stelly sa...

shopping och snö!!!

cherry: asos.com

Anonym sa...

Yes! Var har du köpt halsbandet?