fredag, december 15, 2006

This is for you Lia

Min minsta brolla:

8 kommentarer:

Anonym sa...

OOOOOOH YEEEEES!!!

Can i come over!?!?!?!

Anonym sa...

oh my god! he is ugly! varje plastikkirurgs dröm.

Anonym sa...

snyygg ju! jag gillar brorsor!
hahahaha Hanna puss

Schmarro sa...

det finaste på bilden är ändå den vita, fläckiga tubsockan som tittar fram i periferin.

Stelly sa...

åh, carro, jag älskar att du la märke till det!!

Anonym sa...

Inte jag som skrev att din brorsa var ful. Han ser dumsnäll ut. Bäst du skyddar honom mot Lia. Hon skulle suga såsen ur honom och lämna honom med trauma för livet

Anonym sa...

good...han ser ut som min bror...fast min bror är asiat...kanske är de tvillingar....nästan...det osar testosteron! yeah!

Anonym sa...

hur kan din bror vara asiat? mkt mkt besynnerligt..