fredag, december 29, 2006

I'm gonna be a soccer whife

Igår på East sa Daniel att jag var kass på att ragga och jag sa ja, I think I am. Jag är lat, jag är inte så intresserad av att ragga, jag vill mest bli full och hänga med dom mina och jag har faktiskt aldrig gått hem med nån från krogen, I don't get it. Men jag blev provocerad och så pointade jag ut den snyggaste snubben på stället och så gick jag fram och sa hej och sen blev det han och jag och jag lurade iväg honom från hans polare och så köpte vi kaffe på 7/11 och promenerade runt i stan fram till halv sex på morgonen. Han spelar fotboll och bor i Göteborg och min lillebror vet vem han är och han är tydligen grym men främst av allt är han snygg och rolig och idag är jag sjuk och sitter hemma hos Lia och vilar mig men han ska komma snart, min fotbollsspelare, vi ska kolla film och kanske ska jag klämma lite på hans muskler.

5 kommentarer:

Anonym sa...

De bästa männen har snygga muskler på höften, liksom på sidan precis över kalsongkanten, kolla ordentligt där på fotbollsspelaren. Jag hade ett hemsläp som var dryg, ganska rolig och ok på sex, men det var höftmuskeln gjorde susen. All lycka.

Anonym sa...

Du är inte kass-på-att-ragga! Tjejer skainte ragga!
Ditt problem är att duärså trött pålivet och det syns lång väg.
Testa att ta lite tjack innan du går ut såser du gladareut&fler raggar pådig.

(märk att jag slutat särskriva)

Anonym sa...

jag ska mobba min snubbe ända vägen fram till gymmet...jag vill också klämma muskler...*suck...han var fotballer en gång i tiden också.fast det var låångt innan vi blev ihop...undra om det är försent att tvångsvärva honom till ngt fancy lag o bli soccerwife?!

Stelly sa...

lina: eller hur!! soccer whife is the shit, jag ska shoppa med posh spice all day long. tvångsvärva!!

Anonym sa...

Har du testat Atkins? Det lär vara ett bra system för att skaffa pojkvän