måndag, december 11, 2006

It's in the game

Jag blir fan inte klok på det här med spelet, på hur snubbar funkar, på hur man ska göra, på hur allt bara verkar gå vägen när man inte vill att det ska gå vägen.

Anyways, har bett Arkitekten skicka min fina fluga som jag glömde där, och han meddelade i fredags att han skickat den. Han har varit fett av och jag fett på. Så där är allt som vanligt.

Idag kände jag mig redo och over him, så jag tog bort honom från MSN. Det tog en timme, sen började han skriva till mig. Ville ses i helgen som kommer och allt. Hej och hå och jag tror han va packad och HAN LÄSER HÄR men det skiter jag i.

4 kommentarer:

Anonym sa...

To hell with him!

Lina sa...

yeah stelly...skit i han.

Anonym sa...

haha, jag hade ett ragg en gång som jag kallade Arkitekten. snubbar är jättejobbiga, tycker jag. bara spel, ingen kärlek.

Anonym sa...

kärlek ger man bara till tjejer man respekterar
respekt får inte tjejer som är svettiga och överkåta
det du kallar kärlek är ju bara sex
håll till godo