lördag, december 16, 2006

Just like a woman

Nyss hemkommen, tovig, rufsig, stinker rök, snorig, darrig, rolig.

Vi gick hem efter East, för det var för mycket folk som ville in till Spyan. Och i ärlighetens namn ville jag inte ens, det räckte med East, nu är det Stureplansdfobi igen. Men Mattias va så fin, ni vet han Lias kompis som är Daniels kompis också. Han pratar dalmål och hans danska kompis Martin va också fin och sen följde jag med dem hem och vi åt fiskpinnar och googlade "megahamster", "sexy dinosaurs" och "noshörningsfitta". Finns så mycket man vill googla när man är hemskt onykter. Sen borstade jag tänderna med tigerbalsam för 50 spänn. Jag är så jävla billig.

Jag sov bredvid Mattias, vi skedade men inget mer och när han vände på sig vände jag också på mig och det var skönt att ha hans hand på min mage. Jag drömde att vi hade ett hus i Thailand han och jag. Idag har vi legat på hans soffa hela dagen, kollat på The beauty and the geek och skrattat och gråtit om vartannat. Han köpte kebabrullar också, mitt hjärta är nästan hans.

1 kommentar:

Anonym sa...

yeah right att ni bara skedade! det är inte vad han säger!
det ska mycket mer till innan en kille bjuder på kebabrulle!