söndag, december 03, 2006

Lia och Gunde 25!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt snygga stövletter du har!

Anonym sa...

Väldigt snygga stövletter du har!

Anonym sa...

Det förtjänar liksom att upprepas.

(Väldigt snygga stövletter du har!)

Stelly sa...

laskask: TACK! det tåls att höras. jag tjatar om det hela tiden. dom där stövletterna.

Lina sa...

oh vi har samma väska...men jag klarade inte av kedjan så jag tog väck den. tror jag är allergisk mot prylar på väskan....nyser jämt när det kommer fransväskor förbi mej på stan...

Stelly sa...

lina: jo, kedjan är ju rätt otymplig, men jag tycker den är så snygg!!! ja alltså, jag också, varför är det fransar och spännen på allt? denna är SÅ clean.

Anonym sa...

man kan fråga sig om hon just har kräkts, håller på att pinka eller just har kräkts och håller på att pinka?

Anonym sa...

jag kissar bara litegrann!!!!

Anonym sa...

hon med röda skorna ser lite ut som en man hehe

Anonym sa...

hon som ser ut att kissa byter bara herpes vagitorie
hon är inte farlig - bara man är varlig/varig

och hon med de röda skorna har en defekt X kromosom

Anonym sa...

hon den tjocka som har den största ölen och frossar hamburgare borde tänka lite på vad hon äter.
hoppas ni sett den där reklamen om varannan vatten "full och hånglad i kväll" osv.. man blir fet av att vara alkoholist och äter man på Max så blir man fet som Kicki D