torsdag, december 21, 2006

Jul = full

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl inte bara vardagar runt jul som du är full?
jag har sett dig full på tisdagmorgnar i februari också
Men det är hett med fulla, svettiga tjejer som gör "sexydance". Jag är ett fan! Stå på dig tjejen!

Anonym sa...

vadå svettig? SVETTIG? vem fan är det som är svettig? Jag tycker vi ser ytterst torra ut. Sådeså.

Anonym sa...

Jag vill också vara full.

Har redan varit svettig idag.

Hemlig kod: bnxisxft

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Lia är som sexigast när hon är full och svettig
då vill man vara hennes ex nr 84 förutsatt att man har jofa hjälm, dubbla gummin och en färsk hepatit vaccinering :D

Stelly sa...

ano: ett tips om du vill ha pondus och respekt: sluta särskriv, det är så low.

Anonym sa...

Lia ärsom sexigast närhon är full och svettig
då vill man vara hennes ex nr84 förutsatt att man har jofahjälm, dubblagummin och en färskhepatitvaccinering :D

är det bättre?

Anonym sa...

Åh lilla jofahjälmsbärarmongo. Jag älskar dig, du är så söööt! När ska vi knulla med dubbla kådisar?

Anonym sa...

ps.
Jag är frisk från hepatiten nu...

Anonym sa...

om jag kan hitta din msn på din bloggsida så kommer jag och trycker dig så snart sabis öppnat och jag köpt en flaska grovrent och en plastpåse att ha runt kroppen som herpes skydd.
dessutom har jag en stor så klitta att jag kan fylla dig med den ;)