torsdag, maj 03, 2007

Where the truth lies

Jag har sett en film idag och den var inte bra. Sanna lögner heter den, se den inte. Kevin Bacon är med och jag gillar honom men i övrigt, inte sevärd. Men det visste du säkert redan. Den är gammal.

Kriget mot carbs fortsätter, och jag tränar också, ibland flera gånger i veckan. Jag vill bli stark och spänstig, stå emot livets påfrestningar och kunna springa till Slussen på 3 minuter utan att få astma. Och det är mycket obehagligare att röka efter gymmet.

Nu tror jag att jag får ge mig, han visar sig inte idag heller. Ut med hundarna och sen natti.

Pusspuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag såg den filmen på bio när jag vartyp liten (förståre inte hur vi tänkte när vi valde den filmen) SJUKT DÅLIG! kunde inte ens sova heller och jag spillde ut alla popcorn.

Anastelle sa...

NÄÄ med gammal menar jag typ ett år! men båda sanna lögner kanske stinker.

Anonym sa...

hahah aa men asså jag är inte så himla gammal så det känns som att jag var liten för ett år sen.. eller jag var det.