torsdag, maj 03, 2007

Trött på mesrosa, trött på mesjag

Nu byter jag.

Gillar ni?

Push it.

14 kommentarer:

mkt anton sa...

ne fifan! det är för mörkt! man ser inte den mörklila texten! byt! jag får ont i huvet!! :(

Anonym sa...

jag gillar

Mattias sa...

Vi gillar.

Anonym sa...

hahaha MEN? det var ju grönt där ett tag... kunde du inte hålla dig? den rosa genen tyckte klivet blev för stort? jag förstår älskade du. Det är inte alltid lätt. Men du, vet du vad? Idag tvättar jag. helt spontant. Utan att ha bokat tid! Är det inte fantastiskt. jag tycker iaf det. heipa

Anastelle sa...

men vafaaaan!!!!

mkt anton sa...

eller så skiter du i mig bara :)

Anastelle sa...

NEJJE!!! och nu är räknaren paj också.

fan, det här går inte, visst? vem kan koda? jag vill ha en SNYGG.

gillar ni min nya titel då?

ania sa...

det är SNYGGT, men jag gillar inte att läsa mot svart bakgrund, sticks i ögonen! älskar rubriken dock, den är golden. puss!

Anonym sa...

härmapa

Anonym sa...

Gillar

Anonym sa...

titeln är fin men färgerna är mest jobbiga.

Anastelle sa...

jag känner också att den är lätt jobbig... TYVÄRR

mkt anton sa...

nu börjar det ju likna nåt stellypelly!

Anonym sa...

Omöjligt att läsa. Särskilt länkfärgern, ser du inte det själv?