tisdag, maj 08, 2007

Nya vänner och bekanta!

På fredag ska jag på fest hos en tjej som hyrde film av mig idag, vi bodde typ grannar såg jag och så började vi snacka. Hon hade den där snygga mönstrade jackan från Monki som jag också hade tänkt köpa och hon gillade min scarfes. På den vägen är det. Så nu ska jag på fest hos henne, bara några portar bort. SKOJ! Och på lördag ska jag på fest hos en tjej som bommade cigaretter av mig på Modette-festen. Vi började snacka på MySpace sen och hon visade sig bo i mina hoods hon med. Två nya snygga tjejer i mina fina kvarter och båda vill bjuda mig på fest! Jag blir så mycket gladare av inviter från tjejer än från killar. Känns så mycket mer värt. I'm not just an ass utan verkar rolig och trevlig och dom vill ha mig på sin fest. Och ja, jag har tänkt på möjligheten att dom är lesbiska och vill ha mitt ass. Det känns även det mycket mer värt.

1 kommentar:

mkt anton sa...

lebbsex in the ass...
det hade jag velat se!