tisdag, maj 15, 2007

*gråt*

Jag är deppig idag, grinig, sorgsen, sorglig. Har gråtit för att: det är stökigt, för att hundarna skäller, för att bananerna är bruna, för att jag inte orkar gå och träna och ingen annan heller, för att mitt ex vill ses (alkot) och jag vill ses men vet inte om jag _kan_ rent själsligt, för att jag inte använt mina nya fina vita sneakers från NY, för att jag testar mascaror åt Modette och det svider i ögonen, för att jag inte kommer få min uteplats förrän nästa år, för att jag inte orkade möta upp fotbollaren igår, för att det ska regna i GBG hela helgen, för att det inte finns nån elchocksmaskin att tillgå i GBG-trakten, för att mitt hår är trassligt, för att jag inte har en ordentlig säng, för att jag inte vet hur jag ska kunna betala min hyra i sommar.

Mest av allt gråter jag nog för att det känns som jag aldrig mer kommer träffa nån SÅNDÄR som jag kan känna mig hemma hemma hos när han lägger armen runt mig.

Och lite för att det känns patetiskt att tänka så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aw gullet, man får ju ångestgrina sådär ibland även om det känns aspatetiskt.

Anonym sa...

gbg är fint i alla fall, man kan sitta på da matteo när det regnar utan att ha dåligt samvete för att man sitter i skuggan, man kan se på när vattendropparna gör små ringar i kanalerna, man kan dansa på locatelli & bäst av allt; man kan fyllebada i posedions pool på götaplatsen på lördagnätterna!
yay!