söndag, maj 06, 2007

Filmtipset

Här kommer årets mest oprettoa filmtips - Stockholm Boogie. Gammal är den också. Den är egentligen "en kass rulle" men har så mycket mer. Terrorese, den asjobbiga flickvännen som får mig att hålla händerna för mina röda kinder då jag vet att jag någon gång varit desperat och betett mig sådär. Hoffa, den asjobbiga kusinen som är sådär "rolig" och spelar över och man vill slå honom när han säger SOFT för hundrationde gången. Steffe, den fina tjockisen som kör Terrorese runt söder om och om igen. Nån kallas Purjo och "kickar fet fest på apberget".

Söderslang som ingen söderbo vill kännas vid, skinnarviksberget i solnedgång och en sjuhelvetes massa trams som går att skratta åt dressat i den där sommarnatten i Stockholm vi alla vill ha NU NU NU!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha älskar också den där filmen!