söndag, maj 27, 2007

Min nya kille

Duger han åt mig?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nej.

Anonym sa...

hahahaha! Zlatan!

Anonym sa...

Nej! Jesper han från Kådisbellan!!

Anonym sa...

haha jesper!! usch..

Anastelle sa...

en blandning av zlatan och jesper sahlen, JIPPIE!

Anonym sa...

jajaja han duger. men vem är solpudersbruden han står bredvid? hua

Anonym sa...

han duger knappast åt dig om han hänger med 18åringar på laroy. eller?
glife-ligg!

Anastelle sa...

white room!! jag älskar stureplan.se, avslöjar stekarna på en gång.

Anonym sa...

är det här videokillen fresten?

Anonym sa...

EEEEuuuuhhhhhh! *hulkar* nää kom igen!

puuss!

Anastelle sa...

lia: aaa
jo: asså JAG KANSKE GILLAR HONOM JU!!

mkt anton sa...

STELLY DU GILLAR JU VAFAN SOM HELST!

Anastelle sa...

anton: okej, JA, det kanske jag gör. jag är i desperat behov av en flirt, OKEJ?