onsdag, maj 23, 2007

Svettigt

Visst får man hacka på smala tjejer?

11 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHAHAHAHa

fantastiskt roligt!! Sicken smal gammel tant!
that's hot!

mkt anton sa...

Jag gillar brösten!
I övrigt ser hon lite lönnfet ut!

Anonym sa...

nä jag tycker faktiskt det är synd om den där stackars tjejen. hon ser ju smalare ut än judarna som hade suttit i koncentrationsläger gjorde! kan knappast föreställa mig att man frivilligt ser ut sådär

Anonym sa...

dumma jävel. hur fan kan du dra såna liknelser?!

Anonym sa...

FÖR ATT HON ÄR DET! om du vet nåt om ätstörningar så fattar du väl att man inte ser ut sådär frivilligt. därmed liknelsen med koncentrationsläger!

Anonym sa...

hahaha!! på riktigt: can i get a witness?! hon jämför ätstörningar med att ha suttit i koncentrationsläger!! du e helt jävla beng juh. idiot.

Anonym sa...

hehe, men hon ser glad ut ändå! ;D

Anonym sa...

Vad smal och fin hon har blivit.

Kaospatrullen sa...

Jag har den som skrämselbild på kylskåpet: "TA EN PRINSKORV TILL, LASKEN!".

Anastelle sa...

lasken: hahaha, sjukt bra!! smart!!

Anonym sa...

Vadå roligt? Jag är också smal och jag KAN inte gå upp i vikt! Varför har man rätt att hacka på smala tjejer men inte på feta? Det är ingen som ger överviktiga kostråd, men om man är smal ska man minsann äta godis som en jävla gris! tänk lite på vad du skriver...