torsdag, augusti 02, 2007

Ta mig tillbaka, jag ska aldrig mer klaga

Jag har svaga nerver. Idag har jag först ätit pannkaka med jordnötssmör och kollat på Weeds. Då var klockan bara 07. Nån skulle upp då. Sen gick jag och la mig igen och sov till 14. Sen över till Emma för kaffe. Allt surrade och snurrade. Jag slog portkoden fastän dörren var öppen, sen kokade mjölken över trots att jag hade ögonen på den, sen var jag tvungen att sätta mig ner. Nu, efter 4 timmars ångestattack mellan inte light och inte grande börjar jag kunna tänka och stå upp igen. Jag har målat naglarna rosa IGEN och snart går jag hem och lägger mig på soffan och svettas mer. Jag vill vara ensam och stark igen, men tror jag har passerat point of no return.

2 kommentarer:

Om Jenny sa...

ärligt talat, jag får krupp av nyfikenhet och går in på din sida som en besatt, är det calle som är på gång? lycka till med whatever ´s going on!
puss
/jenny

Anastelle sa...

oh, kan inte säga ännu. en är hemlig och den andra är ..hemlig.. hahaha. och en tredje på ingång. mina nerver panikkrampar.

pusspuss