måndag, augusti 13, 2007

Nästa tisdag ska jag klippa mig, äntligen

Kanske nåt sånt här?

10 kommentarer:

Per sa...

den längst upp till höger, va? känns mest du!

Anastelle sa...

ja du per, din suris. jag tycker om att du engagerar dig i min hårdo.

Per sa...

ameh, suris? jag är inte sur, lite sepe bara.

Anastelle sa...

per: jo suris!! sepe = bra. detta är inte bra. men söt är du. pusspuss.

Rabbi von Sydow sa...

Imorgon alltså... Ska du ha samma längd som på bilden? Ja, sweet lär det bli vilket som!

/M

Anastelle sa...

näää, NÄSTA tisdag, va otydlig jag är, inte bra. nä vet inte riktigt vad jag ska hitta på. kortare, blondare, roligare. framförallt snyggare.

Rabbi von Sydow sa...

Ah, stod det "nästa" tisdag, eller "på tisdag" nyss. Aja, spelar ingen roll, hinner kanske se hur det ser ut innan då i allfall. Snygg, snyggare och snyggast!

Schmarro sa...

jag röstar på nedre högra hörnet.

/sur tant

Anonym sa...

Vem får äran att klippa dig?

Anastelle sa...

nån på hårgänget, frida kan hon ha hetat. hon kommer bli skitgla när hon fattar att hon ska få klippa av 40 cm hår.