söndag, augusti 19, 2007

Jag skulle bara vilja ha mer

Jag less på stan idag. Less på stressen i Stockholm hur alla bara springer fram snabbt. Alla är så himla häftiga. Alla ska va bäst. Ingen är nöjd. Man kan aldrig ha tillräckligt med koll. Man kan aldrig missa nåt, man måste hänga med. Min röst är dålig, jag har rökt en massa för jag har inget bättre för mig för jag är stressad. Jag kan inte sluta tänka på hästar när det känns så här. Hästar är det bästa jag vet. Hästar är gigantiska och tunga och mjuka och varma och dom går aldrig riktigt att kontrollera fullt ut. Barbacka på en stor häst, lufsa runt i skogen tillsammans eller galoppera över ett fält och där kan man aldrig ha full koll och den känslan av till 97% kontrollerad naturkraftverk är min bästa känsla. Nu säger Emma att vi ska åka till Israel och bo på Kibbutz med hästar. Jag säger ja. Jag säger när? Jag säger; jag vill att livet ska börja nu. Emma skickar bilder och säger här är din blivande man, och där vid stranden bor han. Han är tydligen veterinär.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kibbutz säger du.. Känns det bra o jobba gratis för israelerna? Inte så pk stelly!

Anastelle sa...

pk är det sista jag är.

Anonym sa...

Blir så jävla sugen på att åka iväg någonstans då jag läste ditt inlägg! men ska trycka tillbaka den känslan då jag iaf måste jobba till jul!

Mattias sa...

Och du är häftigast av alla.

Om Jenny sa...

he´s hot!

Anastelle sa...

mattias: ja, det är min strävan.
jennylo: nja, duger. veterinär = våt dröm.