torsdag, augusti 02, 2007

Så nu ska det claimas

Förresten, i förrgår på Debaser var mitt ex där med en tjej som jag avskyr. Dom såg mig först inte bland våra gemensamma kompisar men sen plötsligt och så blev det pinsamt, jag vinkade lite med handen och ba HEJ och sen fortsatte jag skratta med Pelle, extra högt såklart. Idioterna går sen och sätter sig vid utgången, så att jag inte kan gå därifrån. Vill inte prata med dom men inte heller ignorera när jag går förbi. Tillslut insåg jag att det ultimata var att gå förbi med snygg kille exet känner och säga hejdå, vi ska gå hem nu, ha en trevlig kväll.

Sen igår, dagen efter, får jag sms av exet där det står att han älskar mig.

11 kommentarer:

Anonym sa...

bli ihop då för helvete, det var ett jävla tjat

Anastelle sa...

med VEM? exet? är du dum eller, han är alko. men tror du han slutar supa om jag blir ihop med snygg kille exet känner?

Anonym sa...

nej jag tror aldrig han kommer sluta supa, känner igen typen! hade en pojkvän, calle som missbrukade alkohol och poker mest på sommaren, men det är precis som du beskrivit i dina tidigare inlägg, den jävla alkoholen vinner jämt och det är inte värt det! om de inte erkänner det och söker hjälp, men då brukar det ha gått väldigt långt. Offtast är de väldigt ego också och har lite till övers för andras behov. Sen var han mästare på att manipulera. Hoppas du kommer förbi honom nu på riktigt så du får det bra! ursäkta megalånga inlägget, men kände med dig lixom. kram

Anastelle sa...

ano: grejen är att han HAR liksom sökt hjälp en gång, när vi träffades var han nykter alkoholist. så han vet mycket väl att han måste ta tag i skiten en gång till. och jag borde inte vänta, jag borde verkligen inte det.

Anastelle sa...

enabler enabler, hahaha

Anonym sa...

vad menar du med att du inte borde vänta?

Anastelle sa...

känner jag mitt ex rätt så kommer han köra hårt hela sommaren och komma tillbaka till mig typ i september. och då ska jag inte finnas där hade jag tänkt.

Anonym sa...

det är nästan läskigt hur likt de låter mitt ex...det var samma där. han hade ett sånt sätt när han kom tillbaka också som fick mig att förlåta honom gång på gång. hoppas du orkar stå på dig när han vill tillbaka för din skull, när jag tillslut gjorde det i mitt fall efter många återfall i många år så var det jobbigt men nu är jag fri ifrån det och har det så mycket bättre. har brutit mönstret med mycket vilja. vill inte hamna i samma mönster som mina mamma gjort med min pappa, samtidigt som man inte vill överge dem man älskar. hejjar på dig!!!

Anastelle sa...

är du säker på att du inte driver med mig? för mitt ex heter ju också calle och spelar poker och super.

Anonym sa...

nej jag driver inte med dig, har ingen anledning till det. konstigt sammanträffande!. jag bor inte i stockholm dock. men på riktigt hoppas jag verkligen att det ordnar sig och att du träffar en underbar man som du får leva ett lyckligt liv med!

Anastelle sa...

det är allt jag vill!!

detsamma till dig.

eller förresten, det är inte alls allt jag vill, är ju less på snubbar. själv är bra. långt och lyckligt liv med mig själv. eventuellt med en underbar man.

pusspuss