onsdag, augusti 01, 2007

Älskar mammasnacket. Antar att jag måste gå ut nudå. Passa på.

Anastelle säger: (14.32.14)
hejje
Anastelle säger: (14.32.18)
såg att du ringt
Anastelle säger: (14.32.26)
är det fint väder idag? missar jag nåt?
Marianne W(illiams) säger: (14.32.57)
de e jättefint väder i dag
Marianne W(illiams) säger: (14.33.04)
du måste gå ut
Marianne W(illiams) säger: (14.33.17)
har du vänt på dygnet?
Anastelle säger: (14.43.59)
inte mer än vanligt
Marianne W(illiams) säger: (14.49.24)
men passa på att vara ute nu, d bli sämre väder till helgen

5 kommentarer:

Anonym sa...

Som nydumpad alko-wannabe måste jag erkänna att din blogg är befriande...

Anastelle sa...

fattar inte riktigt, spelar du i mitt eller mitt ex's lag?

Anonym sa...

Ditt så klart! Samtidigt som bloggen har en skön distans får den mig att inse fördelarna med mitt ordnade liv.
Alkohol är bara destruktivt på sikt. Akta! Akta! /Pappa ;)

Anastelle sa...

aa, är lite förvirrad just nu. får den dig att inse fördelarna för att jag är så oordnad?

jag börjar se fördelarna med att vara SJÄLV.

Anonym sa...

Ja, jag skulle nog flippa helt om jag levde som du. (Jag ser ju bara det du bloggar iofs.)
Jodå det har många fördelar att vara själv. Jag tröttnar dock efter ett tag.