tisdag, augusti 14, 2007

Ge mig förslag på frisyrer nu

Så här ser jag ut just nu. Joey Tempest.

9 kommentarer:

Anonym sa...

helt klart ska du skaffa Fanta-frisyren. den har jag. den går bara att skaffa om man ska klippa av sitt långa hår också så det passar utmärkt. om du inte känner till frisyren så är det den där en tjej går in hos en frisör med jättestora mister magoo glasögon och kommer ut med tofsar och kala fläckar lite här och var. det var ju nämligen så att man fick en gratis fanta hos den där frisören och då spelade det liksom ingen roll att han klippte lite konnnnnssssstigt. den tjejen är så snygg. jag är ju kille, men jag är också rätt snygg i min fanta-frisyr. jag klipper den själv, blir lite hur som helst. hemligheten är att verkligen våga klippa kala fläckar, annars blir den mesig.

pusselipuss

Anastelle sa...

alla förslag utom fanta-frisyren mottages tacksamt.

Anonym sa...

stubb

Anonym sa...

behåll längden, men låt luggen växa ut, och så snedbena ist för mitt. ok?

Linda sa...

you crazy. så fint hår ju!
kan du inte spara luggen, och klippa av "det andra" typ 10 centimeter. eller 15.

jag vet inte. jag är inte frisör. men det där är fint hår.

Anastelle sa...

tack linda, men det är asjobbigt att ha långt hår, och inte särskilt snygg hellet om du frågar mig. vill bli av med det.

Karin sa...

men du somm har sådär snygga ben i ansiktet ska ju ha kort, skitkort! Men luggen är bra. Kör hårt baby!

Anonym sa...

Sådär har Joey Tempest faktiskt aldrig sett ut.

Anastelle sa...

inte? my bad.