onsdag, augusti 22, 2007

Äntligen

19 kommentarer:

Anonym sa...

hmm.

Anonym sa...

dubbel-hmm.

Anonym sa...

superfint!

Anonym sa...

Fy fan vad snyggt!!! Är du nöjd?

Anastelle sa...

ja så jävla nöjd. mest för att det är så jävla SKÖNT. och för att jag inte känner mig som barbie längre.

Anonym sa...

ja skitsnyggt!!!

Mattias sa...

Nu är jag kär!

Anonym sa...

snyggt. men sluta göra hiphoptecken.

Anastelle sa...

aldrig V

Sara sa...

Ååå jävlar i havet va snyggt det blev.

Anonym sa...

Du är sexig!

Anastelle sa...

den som uppfann kort hår borde få nobelpris.

Anonym sa...

http://www.norrlandsguld.nu/jeansfilm.mpg

there you go...

Anonym sa...

Herrejävlar vad snyggt! Älskar sådana spikraka lite långa luggar.

Anonym sa...

Var klippte du dig?

Anonym sa...

Sjukt snyggt! Bada i helgen? Puss

Anastelle sa...

pj va full jag är. hårgänget. fulklid, FULL, hej

Anonym sa...

what's up with the face?

Anastelle sa...

äh jag vet inte pelle, jag försöker väl se häftig ut.