lördag, september 01, 2007

Min dejt är i Norge, jag äter korv

Han sms:ar att han längtar efter mig och att jag är SPECIELL. Videobutiken där jag jobbar extra har brunnit så nu är jag ledig hela helgen, jag kommer att längta ihjäl mig känner det i magen redan nu. Vi har bytt scarfes, som nåt slags brythjärta, men han scarfes är röd, jag fattar inte rött, men han säger att min scarfes luktar gott, att den luktar jag, att jag är fin. Jag skiter i allt nu, nu kör jag, det här är den största potentialen, vi är ett sånt power couple, jag älskar när vi tramsar. Såklart är mitt ex Saida som vanligt och hör av sig hela tiden nu, det är ett tecken på att det jag håller på med är äkta, jag borde sluta blogga när jag är full.

Jag vill bara pussa på alla ikväll, jag har förvandlats till pussy 2008, alla är så söta, puss på er.

3 kommentarer:

wheelchair biatch sa...

Steely Stelly,
du har fint bildsinne!
Typiskt att du har flyttat till Söder nu när jag har flyttat därifrån.

Anastelle sa...

är du min gamla wheelchairbiatch eller en ny?

Sofia sa...

är det DÄR du jobbar? gick förbi där nyss och ville se ödeläggelsen men såg inget. det är j typ i min hood! :)